Tekan Sini Untuk Mendapatkan Template Atau Wallpaper Yang Laen! »

Saturday, February 4, 2012

Eksperimen - Efek Rokok pada Paru-paru

Malas citer banyak sebab aku dah pernah tulis beberapa entri pasal bahaya rokok ni. Korang bole baca kat SINI, SINI, SINI dan SINI. Kali ni jom layan eksperimen yang dijalankan untuk tengok efek rokok pada paru2. Walaupun mungkin dah lama video ni, tapi takpe. Layan je...


6 so full of themselves :

vanilla said...

luckily my man doesnt smoke..my daddy cool too...hehehhe...sape merokok dia xhensem ;P

aswadz said...

nsb anda baek. hehehe...

TiraPengemis said...

da tgk...hehe

Aida Omar said...

eiii...sampai berkeladak macam tu. Kalau tak insaf jugak tak tahu lah..

CekbOlat-bOlat said...

eeeee... geli

aswadz said...

@tirah: dah tgk pun, kena tgk lg.

@aida: ada yg insaf. tp x dpt nak berhenti.

@cikbolat: geli pun kena tgk gak.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...