Sunday, July 8, 2012

Advanced Materials Conference 2012 di Langkawi

Kepada student2 master dan juga PhD, tak lupa juga kepada mana2 produk@machine supplier yang berminat, entri ni mungkin akan menarik minat korang.

Entri hari ni berilmiah sket dan moga2 akan memberikan manfaat kepada pembaca2 blog ini. Ecece... Intro bukan kemain lagi. Hahaha... Bukan apa. Hari ni aku nak promote satu conference yang dianjurkan oleh pihak AMREC, SIRIM hujung tahun ni. So, mana2 reader yang bakal menggenggam scroll master hatta PhD sekali pun (yang dah genggam scroll sampai renyuk pun bole join, tarak hal), be alert ye. Hehehe...




Advanced Materials Conference 2012 anjuran AMREC, SIRIM ni akan diadakan pada 12 Disember 2012 (12.12.12) hingga 13 Disember 2012 di Bayview Hotel, Langkawi. Since dah nama pun Advanced Material Conference, so korang bole anta mana2 paper yang berkaitan dengan advanced material seperti powder metallurgy, biomaterial, nanomaterial, failure analysis dan banyak lagi la. Letih lak kalo aku taip sumer kan. Korang check je la kat SINI. Lagi satu, selected paper will be indexed by Scorpus.

Kalo korang berminat nak join, korang boleh daftar secara online kat SINI. Tak pun korang bole lawat terus ke laman web Advanced Materials Conference 2012. Kat situ macam2 ada. Daripada tentang conference, venue, registration sampai ke tempat2 menarik untuk dilawati di Langkawi.

Untuk mana2 company@supplier yang berminat untuk melebarkan networking, korang bole turut serta dalam conference ni. Kitorang akan sediakan booth sebagai tempat pameran untuk produk2 atau katalog syarikat korang. Untuk maklumat lebih lanjut, korang bole klik SINI.





5 comments:

Cik tikah said...

x dpt jejak lagi kaki ke langkawi

Unknown said...

lamanya tak p langkawi. hhehehe

sat ni pun i ada conference :)

tirahzairi said...

oh..aku ade....master card...hihi

Diari Si Froggie said...

erk ok tak faham.. haha. (nampak sangat bukan bidang) kalau nak datang saja2 cuci mata boleh ke? hehe

aswadz said...

@tikah: x lama lg tu dpt la jejak.

@sharidawati: conference pe?

@tirah: huntung la ada mastercard.

@aida: bole. tp still kena byr gak. ahakz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...