Monday, July 16, 2012

Underground = Underwater? Huh??

Tentu korang tahu bila dengar ayat "beli secara underground". Kalo tak tahu, beli secara underground tu maksud nyer beli secara haram. Black market. Ari tuh ada orang melawak ngan aku pasal benda alah ni.




Mentang2 lah barang daripada Jepun kena seberang laut dlu baru sampai sini, hang pun tukar underGROUND kepada underWATER. Tapi takpe2. Aku sker lawak tuh. Keep up the good joke.


9 comments:

~ miSs rAkinAh ~ said...

lawak version baru :)

bukankosong said...

kira bertepatan lah tuhh :P

LydSunshine said...

Okay apa lawak underwater daripada dia kata underwear. Heheh. Okay. Tak kelakar.

minah sEmpooOT said...

hahahaha..ade ke... ;p

tirahzairi said...

eh...lawak ke?

hehehe...

aswadz said...

@rakinah: yeke? hehehe...

@bknkosong:agak bertepatan la gak.

@lydsunshine: mgkn dia beli underwear kot kat sana. okeyh, tak kelakar gak.

@minahsempoot: ada. dia org pertama buat.

@tirah: x kan?

cweet pinky said...

singgah sini dari entry wrap up 2012 :D

cweet pinky said...

singgah sini dari entry wrap up 2012 :D

aswadz said...

mekaseh sbb sudi melawat entri ni.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...