Sunday, November 4, 2012

Cuti-Cuti daripada Blogging




Mungkin itu kot term yang sesuai dengan apa yang berlaku kat aku skang nih. Lagi2 bila tambah ngan musim cuti, bertambah2 lah aku menyepi daripada aktiviti blogging nih. Bukan apa. Keje aku banyak. So of course la aku nak kena tumpu ngan keje aku dlu kan. Conference pun dah tinggal sebulan je lagi. Tak lama dah tuh.

Start je cuti Hari Raya Aidiladha hari tu, terus aku menyepi kejap. Cuti satu hal. Abes cuti, keje untuk conference tu nak kena buat. Ada keje yang kalo aku tak siap, orang laen pun usah harap nak siap. Tak leh nak susahkan orang laen kan. Esok lusa tulat, aku pun tak pasti sama ada aku still bole aktif berblogging sangat. Seminggu satu entri tu insyaAllah bole la lagi kot.

Tapi don't worry. Post entri tu mungkin jarang, tapi tiap2 ari aku baca je blog korang sebagai mukadimah sebelum aku start wat keje. Hehehe...

8 comments:

Unknown said...

owh yeah....xpe..slow2

dayteenlea said...

pelan2 kayuh :)

Lelaki said...

jgn stop lansung udah ler...

Unknown said...

yes..keje no 1..blog come after..kn..xD

puteri kasih said...

utamakan mana yang penting dulu :)

amranaiman said...

se full time mana pun blogger tersebut.. mereka juga perlukan masa bercuti :D hehe

Mun said...

xpe... moon pon camtu gak...hehehehe

aswadz said...

@fendy: mmg tgh slow skang. hehehe...

@dayteen: naek kereta x yah kayuh2.

@lelakisemalam: berhenti tu mmg x la.

@aisyah: keje mesti la nombor 1.

@puteri: mesti...

@amran: mesti la kan.

@CMA: yeke. hehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...