Tuesday, January 1, 2013

Selamat Tahun Baru 2013

Masuk tahun baru, buka buku baru. Buku lama jangan dibuang. Sila simpan dalam drawer. Hehehe...

Orang update pasal tahun baru sumer pukul 12 tengah malam tadi. Tapi aku? La ni baru nak terkial2 nak taip ucapan tahun baru. Sebab tak sempat jarum jam tu tunjuk nombor 12, mata aku awal2 lagi dah terkatup. Nak sambut tahun baru dalam mimpi kata nyer.

Apa pun, semalam aku dah up entri wrap up tahun 2012. So ari ni aku just nak wish Selamat Tahun Baru 2013. Tak lama lagi masing2 akan jadi tua setahun. Kalo yang lahir 1 Januari, tahniah. Korang dah tua setahun. Keh3...




10 comments:

ainil fazieda said...

semoga tahun 2013 memberi sinar baru buat kita semua :) dan , azam juga tercapai . Amin.

Alif Haris said...

happy new year bro. ahaha apa azam ?

tokolaris said...

happy new year...
please visit back my blog

Diari Si Froggie said...

simpan kemas2 dalam drawer eh? haha.. selamat tahun baru 2013 aswadz :)

dariilhamkehati said...

wrap up tuh dah macam entry thn baru la pun , CP pown nak buat wrap up tp tgh susun idea nih :P

Mun said...

selamat tahun baru

LydSunshine said...

Samat taun baru.

aswadz said...

@ainil: amin...

@alif: aku still tgh fikir nak berazam apa thn nih.

@toko: happy new year.

@aida: selamat tahun baru aida. simpan dlm drawer x berkunci. supaya senang sket nak mengimbau kenangan. keh3...

@CP: dah bc pun wrap up CP. hehehe...

@CMA: selamat tahun baru.

@lyd: selamat taun baru. sila jgn kena penyakit taun.

dariilhamkehati said...

mekaseh bace :P

aswadz said...

sama2.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...