Saturday, March 15, 2014

Hotel Seri Malaysia Johor Bahru

Dah 2-3 entri asyik pasal MH370 je. Hari ni kita tukar topik laen kejap. Just a quick update. Bulan Januari lepas aku ada up satu entri pasal gi Johor kan. Pendek je entri nyer. Lepas tu aku ada update pasal makan mee racun ngan belangkas kat entri yang INI. Tapi aku tak berkesempatan nak share kat mana aku stay sepanjang aku berada kat sana.


hotel seri malaysia,johor bahru
[Welcome to Hotel Seri Malaysia JB]


Mak aku yang request hotel ni sebenar nyer. Memandangkan aku pun spesies malas nak mencari hotel yang laen, so aku angguk kan je. Harga pun murah je, consider lifestyle JB yang boleh tahan tinggi living cost dia. Satu bilik deluxe dengan katil queen atau 2 single bed cuma dalam RM 150++ je.


hotel seri malaysia,johor bahru, lobi


Aku rasa dalam banyak2 Hotel Seri Malaysia yang aku pernah duduk, yang ni mungkin paling okay kot. Bilik dia okay. Mungkin tak fancy macam hotel2 laen, tapi lebih okay daripada Hotel Seri Malaysia kat Kulim. Aku pernah komen pasal Hotel Seri Malaysia Kulim kat SINI dan SINI.

Lobi dia pun selesa dan sedap mata memandang. Luas tahap gaban lobi dia. Kalo korang ada anak kecil, confirm2 diorang maen kejar2 kat lobi tuh. Breakfast pun provided. Cuma pilihan tak banyak. Tapi rasa nyer bole tahan sedap bagi aku yang tak taste biasa2 nih.

So kalo korang nak datang JB dan nak cari hotel yang affordable, boleh la cuba hotel nih.


p/s: gambar bilik tak sempat nak snap dah bersepah. hahaha...


7 comments:

Unknown said...

cari2 juga tadi mana gambar biliknya.. haha. tgk lobi nampak mcm biasa2 je tapi kemas sedap mata memandang.

Mizz Aiza said...

aiza tak pernah lagi menginap di hotel seri malaysia..

aswadz said...

@aisya: design hotel seri malaysia mmg lebih kurang mcm nih je. cuma yg johor ni nmpk menarik sbb luas dan teratur.

@aiza: x best mana pun hotel seri malaysia. yg johor ni mgkn paling best kot.

Anonymous said...

nampak menarik, tk pernah stay kat sini lagi !

vanilla said...

best lagi hotel bestari. hahaha

vanilla said...

best lagi hotel bestari. hahaha

aswadz said...

@kesuma: bole la nak try kalo nak cari hotel yg murah sket.

@vanilla: best ke hotel bestari?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...