Tuesday, February 15, 2011

Vest and Sweater

Assalamualaikum sumer.

Selamat menyambut Maulidur Rasul, walaupun ucapan aku agak terlambat sedikit. Hari ni Kedah cuti umum sempena menyambut Maulud Nabi. So member aku ajak gi Jusco di Perda, sebab dia nak cari kasut untuk kegunaan semasa keje.

Memandangkan hari cuti dan kebarangkalian tinggi untuk tidak berbuat apa2 aktiviti selaen daripada maen game atau menonton anime/ drama korea, aku pun setuju la untuk join 

Bila dah ada kat Jusco tu, benda yang korang akan wat kalo takde target nak beli apa2, adalah window shopping. Member aku tu memanglah dia ada target nak beli kasut kan. Tapi aku yang takde target nak beli apa2, just jalan2 tengok2 je la.

Tengah dok tengok2 dan belek2 baju yang ada kat sana, datang lah buah fikiran yang sebelum2 ni tak pernah wujud langsung dalam otak aku. This thought just came out of the blue. Ntah macam mana aku bole terfikir pun aku tak tau. Well, mungkin lepas aku tengok sampel2 pakaian kat patung2 tu kot.


"Kalo aku pakai vest macam tu, cantik tak?"




"Kalo aku pakai sweater tu masa gi jalan2, nampak macho tak?"

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...