Tuesday, February 1, 2011

It's that time again

Yeah... It's that time again... *sigh*

Aku tak tau la kenapa. Tapi malam ni aku tak dapat nak melelapkan mata aku. Tak dapat nak convince kan mata aku untuk tdo. Tak dapat nak convince kan otak aku yang dia letih.Penat aku dok baring2 atas katil selama beberapa jam. Tapi mata aku tetap celik.


 Macam ni kot aku nyer determination untuk melelapkan mata.


Ku pusing kiri, ku pusing kanan. Ku pandang atas, ku pandang tepi. Itu je la benda yang aku wat selama ada atas katil. I don't know why, but somehow my body manage to withstand sleepiness tonight.

Pasal pe aku quote "it's that time again"? Sebab ni bukan 1st time berlaku kat aku. Bulan lepas ada sekali. Pun aku tak tau sebab apa tak bole tdo. And now I'm wondering, ketaktiduran aku ni datang sebulan skali ke? Next month akan berlaku lagi ke? Hhhmmm... That is something to think about...

Insomnia? Nahhh... Insomnia bukan penyakit untuk orang yang sker tdo macam aku. Ehehehe... Tak caye, tanya Cik Vanilla.

2 comments:

vanilla said...

dah mcm prmpn lak...tiap2 bln ade so called 'it's that time again' hahaha

aswadz said...

eh, org pompuan slalu ckp "it's that time again" ke? ahahaha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...