Saturday, June 18, 2011

Jersi Ke-3 Liverpool - Kenapa Nak Bantah?

[Jersi Putih-Biru Liverpool]


Cantik tak jersi kat atas nih? Bila tengok, rasa nak beli satu. Lantak la jersi Liverpool skali pun (aku fan Man Utd). Tapi dalam2 cantik tu, ada gak segelintir penyokong Liverpool yang tak bape sker dengan jersi yang cantik ni. Pasal pe diorang nak bantah?

Hanya sebab jersi ke-3 ni mengaplikasikan warna putih dan biru. Sebab pe diorang tak ngam ngan kaler putih-biru? Sebab tu kaler musuh tradisi diorang, Everton. Perghh... Kalo aku la kan, mampos pi la sama kaler ke tak. Janji lawa... Bukan senang nak dapat jersi lawa2 nih. Contoh nyer jersi Man Utd tahun lepas. Terus batal niat nak beli satu...

Lagi pun aku rasa, kalo pakai jersi ni sama ngan musuh tradisi Everton, aku rasa Liverpool pun tak leh pakai jersi merah gak sebab sama kaler ngan Man Utd. Ke Liverpool dah tukar musuh tradisi diorang sebab last season performance agak kurang mantap? Hehehe... Fan Liverpool jangan sentap ek.

Anyway, aku rasa tu up pada Adidas la diorang nak design macam mana. Diorang yang sponsor kan. Kang korang banyak songeh, dia tarik balik tajaan kang baru tau...


**********************************************************************************
MTV World Stage akan berlangsung di Malaysia di i-City Shah Alam pada 24hb Julai 2011.

**********************************************************************************

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...