Wednesday, June 29, 2011

Alien Sebenar?



Mungkin tidak... Tapi before aku membuat ulasan aku yang tersendiri, apa kata aku citer sket pasal video nih.

**********

Video ni telah berada di YouTube sejak April 2011 dan menunjukkan sekujur tubuh makhluk yang kaku dan tidak dapat dikenali. Tak dapat dikenali dalam entri ni bukan bermaksud tubuh makhluk tu dah kena lapah dek haiwan buas. Tapi lebih kepada rupa nyer yang macam makhluk asing.

Tempat kejadian adalah di Siberia, Rusia. Irkutsk yang terletak di kawasan Siberia sememang nyer merupakan kawasan hangat UFO sebab banyak laporan telah dibuat melibatkan UFO sighting di ruang udara Irkutsk.

Berkenaan dengan video ni, UFO believer yakin yang mayat alien dalam video ni adalah mayat yang ditinggalkan oleh alien2 yang so-called "melawat Bumi" dan mengalami kecelakaan. Ada juga yang percaya pihak berkuasa Rusia terlepas pandang mayat alien ni sewaktu kerja2 alien cover-up.

**********

Well... Seperti yang aku cakap tadi. Video ni pun aku rasa adalah hoax je. Cuma UFO belieber je yang akan percaya. Pasal pe aku cakap hoax? Seperti apa yang aku cakap pada awal entri tadi. Ni adalah my personal opinion.

Sebab apa aku berpendapat sebegitu? Sebab kenapa badan alien tersebut sebijik macam yang ada dalam muvi dan filem zaman skang? Ni mesti ada orang yang fabricate mayat tu. Since kita dah tanam kat kepala otak kita sejak kecik menerusi filem2 yang alien tu macam tu rupa nyer, so secara automatik nyer kita percaya yang rupa alien adalah macam tu...

Nape rupa alien tak macam dalam muvi Thor? Tak pun macam Transformer? Green Lantern?


Sumber: Yahoo! News


**********************************************************************************
You make it, #AstroMyMusic will air it! Submit ur own made true blue Malaysian music video ad submit it here.


**********************************************************************************

4 comments:

cik azeya said...

betul ke alien ni weh. ngeri aku tengok beliau dok terbaring kat situ. -.-

ghost said...

aku rasa itu adalah kesan letupan nuklear ke atas manusia di chernobyle,ukraine.dowang dah merata menjadi pelarian.

Aleen Aiden said...

hu3,yup,u got a point there.

aswadz said...

@azeya: bkn btol kot.. kalo ikut aku, ini adalah hoax semata2...

@ghostwriter: agak2 kat malaysia ada x?

@aleen: a'ah. ada point. hehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...