Sunday, June 12, 2011

Relationship yang Complicated

Jejaka A sudah mempunyai kekasih. Manakala gadis B juga turut mempunyai kekasih. Hubungan jejaka A dan gadis B boleh dikatakan sangat akrab. Dan selalu nyer mereka boleh dilihat bersama pada waktu bekerja dan kadangkala juga dilihat keluar bersama2 pada waktu malam.

Kedua2 kekasih A dan B mengetahui keakraban diorang berdua. Tapi tidak diketahui sama ada mereka jelas atau tidak yang A dan B sering bersama. Tapi A dan B menafikan yang diorang ni sker antara satu sama laen. So, maybe rakan biasa je la kan. Kawan akrab.

Then, ada satu masa tuh, diorang berdua kena join satu pameran ngan beberapa staff yang laen. Dan since hotel yang berhampiran penuh, ada 2 orang staff pompuan yang bujang lagi awek C dan D, diorang terpaksa stay kat hotel yang agak jauh sket daripada hotel yang si A dan B duduk.

Selalu nyer C dan D akan makan malam dlu sebelum pulang ke hotel masing2. Tu pun sebab malas nak patah balik nak mencari makanan. Baek sambil on da way je makan. Since slalu nyer lepas makan malam tu ari dah mula gelap, jejaka A dan roomate dia slalu teman kan C dan D balik hotel diorang.

So ntah macam mana, awek B tadi jeles. Bila A balik je, terus B call A. Tanya macam2. Yang A lak jenuh la nak explain2...

Tak complicated ke hubungan diorang nih?


 [Gambar sekadar hiasan]


**********************************************************************************

Everyone has a favorite M&M’s color. What’s yours?



"Undi karekter M&M kegemaran korang"-ReX Portal 

********************************************************************************** 

4 comments:

vanilla said...

so? what r trying 2 say actually? ur writing kind of 'tergantung'???

aswadz said...

mmg saje wat trgantung... supaya pembaca berfikir sendiri kesimpulan nyer. keh3x...

Anonymous said...

pengalaman peribadi ker bro?

aswadz said...

brlaku kat mmbr aku...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...