Thursday, September 2, 2010

New widget - LinkWithin

Tadi bosan2 sket kat tempat keje (walaupun bosan, tapi keje berlambak), aku pun dok terpikir camne nak bagi blog aku ni ada show yang related2 post aku sebelum ni. Most of popular blog ada wat gini kan. So tergerak hati aku untuk mencari2 camne nak wat gitu. Jenuh aku cari kat setting apa sumer. Takde jumpa lak. So aku googling je la. Apa susah sangat kan. Pak Cik Google ni kan hebat. Berpengetahuan luas. Keyword yang aku taip adalah "how to search within blog".

Tup tap, terus dapat. Baru aku tau, benda ni rupa nyer widget. Baru la aku tau. Hehehe... Jadi, aku follow la step2 dia. Laman web yang aku guna widget ni adalah LinkWithin. So sape2 yang rasa nak guna widget ni, sila la guna. Aku dah siap bagi link lagi kat korang. Korang just klik je kat link tu.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...