Saturday, July 23, 2011

Maho Beach dan Kapal Terbang

Korang minat amek gambar kapal terbang tengah terbang dengan rendah? Korang tak pernah tengok kapal terbang secara dekat? Korang tak pernah tengok kapal terbang yang terbang begitu rendah? Korang tak pernah naek kapal terbang so korang rasa nak amek feel dengan tengok kapal terbang daripada jarak dekat?




Well, Maho Beach is the answer to your question.

Tapi, dengan jawapan yang aku bagi tu, maka beberapa soalan di atas akan menjadi obsolete. Hehehe... Teringat kat kawan aku yang tengah cari chemical Iridium Oxalate sebab aku selalu buat lawak dengan menyebut Iridium Obsolete.

Sebab apa aku kata soalan2 tersebut menjadi obsolete? Yela. Dah gi Maho Beach pun dah kena naek kapal terbang. Tak kan nak cakap "saya nak amek feel konon2 saya naek kapal terbang" walhal nak gi situ pun MEMANG kena naek kapal terbang. Tak kan nak berkayak gi sana lak.

FYI, Maho Beach ni terletak di Caribbean Island. So, nak tak nak kena naek flight gak. Jangan buat kerja giler macam berkayak, naek belon panas mahupun berenang ke sana.


 [Jangan buat keje giler nak berkayak ke Maho Beach]


Sebab pe Maho Beach ni popular dengan kapal terbang dan plane spotter? Sebab Princess Juliana International Airport terletak berhampiran dengan kawasan pantai tersebut. Oleh sebab panjang landasan airport ni cukup2 makan je, kapal terbang kena terbang serendah mungkin untuk mendarat. Kalo tak, berkemungkinan akan terlajak.








Tapi dalam pada seronok2 tuh, ada gak bahaya nyer. Oleh sebab kapal terbang ni berada pada tahap yang rendah, ada kemungkinan untuk orang ramai terpelanting disebabkan oleh jet blast semasa kapal terbang ingin berlepas.


[Ada kebaekan, mesti ada keburukan jugak kan]




***********************************************************************************
How is someone who carries an iPhone different from someone who carries a Blackberry?

***********************************************************************************

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...