Saturday, August 4, 2012

Kena Marah

Bila dah berkahwin ni, kadang2 kedua2 belah pihak kena banyak bersabar dengan pasangan masing2. Kena bertolak ansur. Especially yang baru berkahwin. Maklumlah, tak biasa lagi hidup bersama kan. Tapi aku nak tanya la. Ada tak mana2 suami yang pernah alami situasi kat bawah ni?




Haaaa... Ada je yang tak kena dengan apa yang suami buat. Itu tak kena. Ini pun tak kena. Isteri asyik nak marah je. Mengalahkan orang datang bulan gaya nyer. Naseb baek aku tak pernah alami situasi yang macam ni setakat ni. Pasal wife aku baek orang nyer. Tapi kalo satu hari berlaku situasi macam ni, nescaya aku babab pipi wife aku. Pastu tarik2 pipi dia sampai tembam. Hahaha...


7 comments:

Nurmujahidah Ismail said...

nasib baik la bini anda tk camtu ye,, mmm,, tapi,, jangn la babab,, aiyoo

Abe Mirul said...

Mohon para suami bersabar. Haha. betul tu,tolenrasi penting.

Fikri said...

Haha. Kalo jd cmtu. Amik kapas sumbat dalam telinga, duduk depan tv tengok animax. :D

Cik tikah said...

hahaha.. nak period kot sebab tuh asyik nk marah je

aswadz said...

@mujahidah: x leh babab ek? hehehe...

@mirul: toleransi mmg penting.

@fikri: takut si isteri makin marah lak.

@tikah: kalo period bole terima lg. kalo ms x period pun mcm tuh? hehehe...

tirahzairi said...

yeke aswadz oi? entah2 lari nyorok bawah dapo...hehehhee

aswadz said...

nyorok bwh dapur x best. lg pun kat dapur aku xde belah bawah. blom korek lg. kalo dah korek & buat basement kat bawah dapur, baru bole nyorok kat situ.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...