Tekan Sini Untuk Mendapatkan Template Atau Wallpaper Yang Laen! »

Friday, August 31, 2012

Selamat Menyambut Hari Merdeka ke-55

Tepat pukul 12.00 tengah malam tadi, genap la 55 tahun kita bebas daripada sebarang penjajahan. Korang ada tengok perarakan merdeka tak tadi? Apa? Tak pegi? Korang ni memang tak patriotik. Aku pun tak pegi. Tak patriotik sungguh aku.

Korang pasang bendera kat umah? Kereta? Motor?

Tak?

Aku pun tak. Hehehe...

Tapi tapi... Sebab aku takde sebarang sumbangan untuk sambutan merdeka kali ni (macam la tahun2 lepas ada sumbangan, ye tak), aku ingat nak buat satu banner konon2 bagi menyambut Hari Merdeka pada tahun ni. Nak tengok?




Jadi, aku akan kibarkan banner ni kat blog aku untuk ari ni atau mungkin gak sampai esok. Hehehe...

Selamat Menyambut Hari Merdeka ke-55!!


13 so full of themselves :

Fikri said...

Janji ditepati, bangun pagi, makan capati.. janji dicapati. Haha

Nurulee said...

Merdeka. Yeay =D

eenie minniey said...

MERDEKA MERDEKA MERDEKA ! :D

Nurul Iman said...

nice entry...salam kemerdekaan...janji ditepati! =]

cci said...

salam.. merdeka..

cci said...

salam.. merdeka..

aswadz said...

@fikri: makan capati kenyang perut.

@nurulee: *angkat tgn bila nurulee sebut merdeka

@eenie: *sama seperti diatas (mls nak taip tp aku rs yg ni aku taip lg panjang dr atas)

@nurul: janji dicapati. eh, ditepati.

@cci: salam merdeka.

Nor Zilla Sensei said...

hahaha..sy pun xpatriotik..tp sy join tweet nak pecaha books of record..ngeee

HaiZuL RaDZi said...

selamat la hari merdeka~~

tirahzairi said...

merdeka!!!

aswadz said...

@zilla: amboih... ada pecah2 rekod bagai lak ek. x tahu. kalo tahu, aku join skali.

@haizul: selamat hari merdeka...

@tirah: merdeka!!! semangat berkobar2.

piraaa said...

peh peh, gerak2 lahhhh

*jakun sat

aswadz said...

piraa: keh3...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...