Sunday, August 5, 2012

Segmen Di Mana Anda Beraya Pada Tahun Ini Bersama Phat Corner

Fuhhh... Letih jari-jemari aku menaip tajuk segmen. Panjang sangat. Kalo baca senafas je, agak2 mengah tak? Hehehe... Segmen ni anjuran Phat (ahli GBS gak ni) dan dia kata segmen ni takde hadiah. Cuma meluaskan pengetahuan kata nyer. Aku tau dia kedekut. Cuma tak nak mengaku. Hahaha... Peraturan untuk join segmen ni, korang bole baca kat SINI.




Aku tahun ni beraya 2 tempat. Maklumlah, dah bergelar suami ni, haruslah beraya kat dua2 belah pihak kan. Kang kalo beraya belah aku je, kecik hati lak mentua aku. Lagi pun aku ngan wife aku dua2 pun cuti seminggu. So sempat ler nak raya kat dua2 belah family.

Jadi raya pertama ngan kedua, aku beraya ngan family aku kat Kampung Tersusun Salak, Kuala Kangsar. Raya ketiga lak beraya kat Buloh Poh, Ketereh. Mana2 yang tahu rumah aku kat mana, mari la datang beraya. InsyaAllah ada duit raya (kalo korang tak kawen lagi la, dah kawen tak dapat la duit raya).

Last kali, aku nak tag 3 orang ni. Mula2 aku nak tag wife aku sekali. Tapi jadah nyer sebab tempat wife aku beraya confirm sama ngan aku kan. Hahaha...


Bebudak yang kena tag:

16 comments:

Cik tikah said...

tq tag. insyaAllah ptg ni cik tikah buat entry eh ;)

fadh leyanie said...

rajinnya join segmen .dah kawin kna la raya 2 tempat melainkan kalau kawin dgn jiran..

LaLa mhdnor said...

x sempat lagi nak join, bz katakan :P

Diari Si Froggie said...

raya paling sweet kot aswadz kan? kan? tak la sunyi dah.. kekeke.. haha.. abg phat kedekut.. :P

tirahzairi said...

jgn lpa mai raya umoh ambo deh....dekat dh tue ....hihii

mrs eyza said...

selamat beraya berdua yer aswad..sure kena sedia duit raya byk2 dah ada 2 kg la nie hehe...

aswadz said...

@tikah: hahaha... silakan...

@fadh: anak jiran sumer kecik2 lg. kang x psl2 kena label pedo japgi.

@lala: kalo bz, mmg payah nak join contest2 nih.

@aida: x sunyi ye? hehehe...

@tirah: bagi map umah dlu.

@eyza: itu sudah pasti. dua2 pihak kena bg kan.

Admin said...

eh ko dah kawen eh ingat bujang lagi (ayat amik hati) tq bro join segmen ni anyway selamat berpuasa & selamat menyambut hari raya aidilfitri

aswadz said...

mekaseh. selamat berpuasa & hari raya gak aku ucapkan.

anggun said...

samew laa...dh kawen ni baru rase blk kg...huhuhu...

LydSunshine said...

Mekasih tag saya. InsyaAllah nanti saya join kalau sempat.

anamizu said...

owhhh kat area Kuale kangsor ey..
cik ana dr perak jgak.. tp area
sungkai.. hehe..




*dtg dr segmen Phat jugak :)


slm ramadhan,
cik ana

Kak iman said...

http://mimbarhatiku.blogspot.com/2012/08/segmen-di-mana-anda-beraya-pada-tahun.html

dri segmen sme

aswadz said...

@anggun: dah kawen ni ada sket rasa teruja nak beraya. tu blom ada anak lg.

@lydsunshine: sama2.

@anamizu: org perak gak ke. hehehe...

@ismi: slmt dtg ke blog aku.

Unknown said...

yes! boleh dpt duit raya... saya dah lah blm kahwin, masih blaja pulak tu... lg tinggilah nilai duit raya tu...

http://mohdfaizulosman.blogspot.com/2012/08/menu-idaman-di-bulan-ramadhan-3.html

aswadz said...

hehehe... bila dah kawen nnt kena bg duit raya lak.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...